Jednostavno, sigurno, upravljajte svojim sadržajem.

Uvod

Enterprise Content Management - ECM - termin je koji su 2005. godine definisali stručnjaci za informacije a koji se takmičio sa drugim konceptima kao što su EDRMS ili ERMS. Postoji puno literature sa pojmovima koji se odnose na upravljanje dokumentima, kao što su; ECM, EDRMS, ERMS, DM, KM, između ostalih, više su pod utjecajem postavki marketinga, a ne objektivnih razloga.

OpenKM je ECM softver, međutim preferiramo termin EDRMS (Enterprise Document and Record Management Sistem), možda sa manjim uspehom u marketinškom svetu, ali s našeg stanovišta strožiji i reprezentativniji.

Neki od izazova Enterprise Content Management (sistemi za upravljanje sadržajem):

  • Alat koji podržava strategiju u organizaciji.
  • Pojednostavljuje procese korporativnog upravljanja.
  • Olakšajte skladištenje, upotrebu, distribuciju, zaštitu i arhiviranje sadržaja.
  • Omogućuje upravljanje nestrukturiranim informacijama tokom čitavog njihovog životnog ciklusa.
  • Sadrži mehanizme ili alate za saradnju unutar organizacije.
  • Upravljajte poslovnim procesima preko Vorkflov ili BPM rešenja.
  • Olakšava procese upravljanja informacijama.

Prednosti

Enterprise Content Management - ECM softver - je pojam koji kombinuje upravljanje dokumentima, upravljanje multimedijalnim i drugim sadržajima, pretragu, saradnju, tokove rada, snimanje podataka, digitalnu transformaciju, elektronski potpis, obradu obrazaca, digitalizaciju i upravljanje digitalnom imovinom (DAM).

Sistemi za upravljanje sadržajem - ECM softver - prvenstveno su usmereni na upravljanje životnim ciklusom informacija od početnog stvaranja pa sve do arhiviranja - skladištenja informacija - i na kraju odlaganja.

Enterprise Content Management vam pomaže u:

  • Pojednostavite upravljanje korporativnim informacijama.
  • Pojednostavite procese skladištenja.
  • Primenite globalni i centralizovani model bezbednosti za informacije.
  • Da poboljšate i pojednostavite poslovne procese.
  • Uspostavite politiku zadržavanja, prenosa i uništavanja informacija.
  • Krenete ka povezivanje između sistema.
  • Uklonite barijere koje sprečavaju deljenje informacija.
  • Postignee uštede.
  • Univerzalni pristup informacijama.
  • Poboljšajte efikasnost organizacije.
  • Povećajte kontrolu informacija unutar organizacije.
  • Pojednostavite i upravljajte procesima pomoću tokova rada.
  • Pomaže vam da postavite kompanijsku kulturu fokusiranu na uzajamnu podršku i efikasnost.
  • Implementirajte alate za povezivanje ljudi i procesa.

"Proces automatske digitalizacije računa i njihove elektronske distribucije našim kupcima je omogućio brz povrat investicije, reorganizuju ljudskih resursa u druge produktivnije zadatke, kao i ekološki odgovorne prakse".

Telecom operator.

OpenKM vam pomaže da optimizirate kvalitet i doslednost svojih procesa, automatizujete smernice i pomognete vašoj organizaciji u upravljanju (upravljanje informacijama).

OpenKM je posebno dizajniran za upravljanje kritičnim sadržajem preduzeća i poštivanjem propisa.

Karakteristike

File plan

Fajl plan je sveobuhvatan prikaz koji uključuje ceo životni ciklus sadržaja (poslovni proces), organizaciju datoteka, aktivne lokacije datoteka, uputstva za prenos datoteka, uputstva za zadržavanje i dispoziciju i druga specifična uputstva koja pružaju smernice za efikasno upravljanje sadržajem .

OpenKM planovi datoteka određuju kako se sadržaj treba organizovati nakon što je kreiran ili primljen, pružajući "mapu puta" za sadržaje koje kreira i održava organizaciona jedinica i olakšava njihovo uklanjanje.

Kolaboracija

  • Univerzalni pristup sa više uređaja (upravljanje veb sadržajem)
  • Upravljanje zadacima.
  • Kalendar.
  • Forum.
  • Viki.
  • Beleške i napomene u dokumentima.
  • Zajedničko uređivanje.
  • Elektronski potpis.
  • Obrada obrazaca.

Moduli

  • Multitenant.
  • Arhiver pošte.
  • Digitalni potpis i kriptografija.
  • Integrisani BPM motor.
  • Pečat (vodeni žig).
  • Motor za izveštavanje.
  • Pretraživač.
  • Digitalna transformacija.

Automatsko katalogiziranje

Zadaci OpenKM-a zasnivaju se na događajima dokumenata, potvrdi pravila i primenjivanjuodređenih radnji - pomaže vam da automatski podesite svoju poslovnu logiku. Možete postaviti pravila na osnovu događaja i na primer, premestiti dokument na novo odredište, promeniti pristupna ovlaštenja, primenjivati transformacije dokumenata (pretvaranje u PDF sa kompresijom group4) između ostalog. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je sistem učiniti lako proširivom.

Automatsko snimanje metapodataka

OpenKM Zone OCR je sistem za snimanje podataka (metapodataka)iz određenog tipa dokumenta putem templejta. Dizajniran je da transformiše dokumenate bilo koje strukture u podatke spremne za poslovanje. Zahvaljujući OpenKM arhitekturi moguće je integrirati se s komercijalnom tehnologijom poput Abby Flexicapture, Kofax and Cognitive Forms.

Klasifikacija poslovnih aktivnosti

Klasifikacija poslovnih aktivnosti je bitna u vođenju poslovanja i mnogim procesima koji su uključeni u upravljanje dokumentima:

  • Omogućuje povezivanje između pojedinačnih zapisa kako bi se osigurao kontinuirani zapis aktivnosti.
  • Obezbeđujeda se zapisi nazivaju na konzistentan načintokom vremena.
  • Pomaže u pronalaženju svih zapisa koji se odnose na određenu funkciju ili aktivnost.
  • Određuje bezbednosne zaštite i pristupe pogodne za skupove zapisa.
  • Dodeljuje korisničke dozvole za pristup određenim grupama zapisa ili za rad na njima.
  • Distribuira odgovornosti za upravljanje određenim setovima zapisa.
  • Distribuirazapise za akciju.
  • Određuje odgovarajuće periode zadržavanja i raspolaganja za zapise.

Kontrola verzije

Kontrola verzija je upravljanje sa promenama na dokumenatima, gde nove verzije zamenjuju stare. Promene se obično identifikuju brojem ili slovnim kodom, nazvanim "revizijski broj". Svaka revizija je povezana sa vremenskom oznakom i osobom koja vrši promene. Revizije se mogu grafički uporediti, a po potrebi dokument se može vratiti na neku prethodnu verziju.

Povezivanje

REST i CMIS Webservices

Podržani su mrežni CIFS, FTP i VebDAV protokoli.

OpenKM se može se brzo integrisati sa nezavisnim aplikacijama. Dostupne su integracije sa Bonitasoft BPM, Joomla, WordPress, Google Drive, Microsoft Office i Vtiger između ostalih.

Napredni pregled

Dostupna su proširenja za pregled datoteka AutoCAD i DICOM. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je učiniti sistem lako proširivim na druge formate.

Praćenje

OpenKM nudi kompletan i podesiv sled revizije. Pomoću njega imate dokumentovane dokaze o nizu aktivnosti koje su u svakom trenutku uticale na određenu operaciju, postupak ili događaj.

Integracije

OpenKM se može brzo integrisati sa trećom aplikacijom. Dostupne su integracije sa Bonitasoft BPM, Joomla, WordPress, Google Drive, Microsoft Office, Vtiger između ostalih.

Kontaktirajte nas

Generalni upiti

Info management d.o.o.

Email:
email
Telefon:
+381 60 652 7255 ( Serbia )
Centrala:
Sonje marinkovic 112, 21121 Sremska Kamenica, Serbia

Serbia: Molimo nazovite +381 60 652 7255.
Radno vreme:
Ponedjeljka do Petka: 09:00 am - 19:00 pm hitne asistencije. Trenutno, danas je Utorak 09:56 am u Sremska Kamenica, Serbia.

OpenKM u svetu:

Brazil: https://www.openkm.com.br
Ecuador: https://www.openkm.ec
France: https://www.openkm.fr
Germany: https://www.openkm.de
Greece: https://www.openkm.gr
Hungary: https://www.openkm.hu
Indonesia: https://www.openkm.id
Italy: https://www.openkm.it
Malaysia: https://www.openkm.my
México: https://www.openkm-mexico.com
Middle East: https://www.openkm.me
North Africa: https://www.openkm.me
Paraguay: https://www.openkm.com.py
Poland: https://www.openkm.pl
Portugal: https://www.openkm.pt
Romania: https://www.openkm.ro
Serbia: https://www.openkm.rs
Spain: https://www.openkm.com
USA: https://www.openkm.us