Najvažnija stvar u našoj saradnji je razumevanje šire slikeproblema koje želite da rešite. Tada možemo pružiti jednu ili višepreporuka, jer obično postoji više načina da se problemi reše. Naš cilj je da pronađemo najoptimalniji.
Naš konsultantsko-tehnički tim stekao je značajno iskustvo u uspešnom uvođenju platforme OpenKM u srednjim i velikim preduzećima u različitim poslovnim segmentima, uključujući bankarstvo i finansije, naftu i gas, energetiku, zdravstvo, telekomunikacije i organizacije javnog sektora.
Možemo da konfigurišemo, parametrišemo ili proširimo OpenKM funkcionalnosti u skladu sa vašim poslovnim potrebama. Ceo posao možemo obaviti sami ili u saradnji sa vašim tehničkim timom.
OpenKM pruža „workflow“ motor tokova rada za definisanje i ponovnu upotrebu poslovne logike, pojednostavljuje poslovne procese i pomaže zaposlenima da efikasno koordiniraju kako sa organizacijom tako i sa drugima. Povezujući procese sa kreiranjem sadržaja, OpenKM omogućava organizacijama da razmenjuju transakcione informacije i brzo odgovore na nove ili promenljive poslovne zahteve.
Sa OpenKM-om, svi vaši dokumenti se elektronski čuvaju i organizuju na način koji ima smisla za vaš radni tok i potrebe pristupa, a mogu se lako pronaći inteligentnom globalnom pretragom.
Povodom određenog događaja možete primeniti pravila za proveru ispravnosti i pokrenuti određene automatske radnje koje će se izvršiti na dokumentima bez ljudske intervencije. Neki su primeri:
Glavne prednosti automatizacije su:
OpenKM je interoperabilna platforma koja omogućuje bolje iskorištavanje resursa i više načina integracije:
Dostupni konektori: : AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.