Otkrijte kako da pojednostavite svoj rad.

Kako radimo:

Najvažnija stvar u našoj saradnji je razumevanje šire slikeproblema koje želite da rešite. Tada možemo pružiti jednu ili višepreporuka, jer obično postoji više načina da se problemi reše. Naš cilj je da pronađemo najoptimalniji.

Naš konsultantsko-tehnički tim stekao je značajno iskustvo u uspešnom uvođenju platforme OpenKM u srednjim i velikim preduzećima u različitim poslovnim segmentima, uključujući bankarstvo i finansije, naftu i gas, energetiku, zdravstvo, telekomunikacije i organizacije javnog sektora.

Šta vam nudimo:

Možemo da konfigurišemo, parametrišemo ili proširimo OpenKM funkcionalnosti u skladu sa vašim poslovnim potrebama. Ceo posao možemo obaviti sami ili u saradnji sa vašim tehničkim timom.

Uobičajena prilagođavanja

  • Kreirajte prilagođeni korisnički interfejs.
  • Proširite funkcije korisničkog interfejsa.
  • Integrišite OpenKM sa trećim aplikacijama.
  • Kreirajte nove funkcije.
  • Kreirajte tokove rada.
  • Specijalizovani trening prilagođen vašim potrebama.
  • Kreirajte procese prikupljanja podataka.
  • Kreirajte procese automatskog katalogiziranja.
  • Kreirajte procese automatskog uvoza i izvoza.

Radni tokovi

OpenKM pruža „workflow“ motor tokova rada za definisanje i ponovnu upotrebu poslovne logike, pojednostavljuje poslovne procese i pomaže zaposlenima da efikasno koordiniraju kako sa organizacijom tako i sa drugima. Povezujući procese sa kreiranjem sadržaja, OpenKM omogućava organizacijama da razmenjuju transakcione informacije i brzo odgovore na nove ili promenljive poslovne zahteve.

Sa OpenKM-om, svi vaši dokumenti se elektronski čuvaju i organizuju na način koji ima smisla za vaš radni tok i potrebe pristupa, a mogu se lako pronaći inteligentnom globalnom pretragom.

  • Kreirajte složene tokove rada.
    • Tok rada za pregled, odobravanje, potvrđivanje.
    • Podrška za serijske i paralelne tokove rada.
  • Dodelite zadatke grupama ili korisnicima.
  • Pratite zadatke, statuse i procese rada.
  • Podesite obaveštenja putem elektronske pošte.

Automatizovani zadaci

Povodom određenog događaja možete primeniti pravila za proveru ispravnosti i pokrenuti određene automatske radnje koje će se izvršiti na dokumentima bez ljudske intervencije. Neki su primeri:

  • Snimanje metapodataka.
  • Klasifikacija dokumenata.
  • Automatsko izvršenje procesa rada.

Glavne prednosti automatizacije su:

  • Povećana produktivnost i skraćenje vremena rada.
  • Povećan kvalitet, standardizovanost rada i visok stepen tačnosti.
  • Smanjenidirektni troškovi i troškovi ljudskog rada.

Integracije

OpenKM je interoperabilna platforma koja omogućuje bolje iskorištavanje resursa i više načina integracije:

  • OpenKM SDK-ovi za Java i .Net.
  • Korišćenje REST API-ja za veb servise
  • Pri procesu autentifikacije se može koristi spoljna korisnička baza podataka, LDAP ili Active Directori, SSO i CAS.
  • Skladište podataka se može konfigurirati za razmještaj u bilo kojoj bazi podataka kao MySQL, PostgreSQL, Oracle ili SQL Server.

Dostupni konektori: : AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.

Povezani video snimci:

OpenKM - CRM Solution
OpenKM - CRM rešenje

Kontaktirajte nas

Generalni upiti

OpenKM in 5 minutes!