Pretvorite svoje podatke u znanje

  • Uvod
  • Ciljevi
  • Karakteristike
  • Cena i pitanja

Uvod

Neki od izazova upravljanja znanjem u organizaciji:

  • Teško je pronaći informacije distribuirane širom organizacije.
  • Postoje distribuirane informacije na geografskim lokacijama organizacije.
  • Rad se mahom obavlja individualno.
  • Ne postoji prepoznavanje određenih veština radnika.
  • Naučena znanja i informacije se ne prenose i ne koriste ponovo.
  • Informacijamanije moguće pristupiti izvan kancelarije.
  • Kako organizovati razmenu i deljenje znanja?
  • Ponovna upotreba znanja je brža od ponovnog stvaranja znanja.
  • Znanje mora biti sačuvano da bi se moglo ponovo koristiti.
  • Koje su prepreke za deljenje informacija?
  • Koliki je nedostatak komunikacije i razmene informacija?
  • Kolike su nedefinisane vrste znanja u organizaciji?

Ciljevi

Upravljanje znanjem je sistem podrške odlučivanju koji zahteva primenu modela koji se odnosi na procese učenja, usvajanje i prenošenje znanja u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Stvaranje znanja nije samo po sebi dovoljna aktivnost, jer neophodno je da se podstiče odgovarajuća kultura i međusobna podrška u procesima znanja u preduzeću.

Alati i tehnike učenja treba da pomognu stvaranju povoljne kulture i povojnih stavova prema deljenju znanja.

Osnovne karakteristike modela upravljanja znanjem (strategija upravljanja znanjem):

  • Promovisanje povezanosti između sistema (deljenje menadžment rešenja).
  • Stvoranje radnih mreža ili praktične zajednice za deljenje znanja. Identifikuju se ljudi koji imaju zajedničke interese ili discipline.
  • Identifikuje se kako zabeležiti ono što je naučeno kako bi se ponovo koristilo.
  • Upravljanje evolucijom znanja.
  • Negovanje kulture unutar organizacije koja podstiče umrežavanje ljudi i zajednički rad.
  • Uspostavljanje procesa za automatsku distribuciju informacija kada se one pojave kod zaposlenih koji mogu imati interes da ih koriste.
  • Uklanjanje barijera koje sprečavaju deljenje informacija.
  • Definisanje univerzalnog pristupa informacijama.
  • Definisanje vrsta znanja u organizaciji.
  • Implementiranje alata za povezivanje ljudi i procesa (deljenje znanja).
  • Identifikovanje vođe upravljanja procesima znanja na ključnim lokacijama.
  • Sistem mora biti fleksibilan omogućavajući prilagođavanje promjenjivim procesima u organizaciji.
  • Model se mora povremeno obnavljati.
  • Postavljanje strategije za kodifikaciju znanja.
  • Podesite procese za prenos znanja.
  • Identifikujte odgovornosti i nadležnosti.
  • Podesite procese da se automatski identifikue znanje i informacije kada se kreiraju.
  • Podstaknite integraciju sistema za kreiranje i upravljanje znanjem.
  • Delite naučene lekcije.

"Zauzimanje i prijenos znanja baza Foinavena (sjeverna Škotska) i Meksičkog zaljeva bilo je ključni faktor smanjenja planiranih troškova razvoja za 50 milijuna dolara".

Direktor za razvoj.

Karakteristike

Definišite taksonomiju

OpenKM vam omogućava da postavite jedinstveno pristupnomesto za sve informacije i upravljanje sadržajem koristeći taksonomiju. Sigurnosne funkcionalnosti vam pomažu da podesite koji korisnici mogu da pristupe kojim podacima.

  • Jednostavno za korisnika.
  • Osnovna funkcionalnost je već ugrađena.
  • Jednostavno i brzo uvođenje.
  • Pomaže u analizi rezultata.
  • Pojednostavljuje procese.

Identifikujte

Na osnovu modela učenja - mašinskog učenja - i koristeći postojeće podatke u samoj bazi podataka, OpenKM snima i identifikuje podatke za distribuciju i ponovnu upotrebu.

Automatsko katalogiziranje

OpenKM rešenja za upravljanje omogućavaju automatizaciju ponavljajućih procesa pomoću funkcionalnosti automatizovanih zadataka. Ovi procesi smanjuju troškove, minimiziraju ljudsku grešku i zamenjuju korisnike da ne obavljaju banalne ponavljajuće zadatke koji ne doprinose znanju.

OpenKM zadaci upravljanja dokumentima zasnivaju se na događajima dokumenata - poput koncepta „firewall“ paradigme, potvrđuju pravila i primenjuju definisane radnje - i pomažu vam da automatski podesite svoju poslovnu logiku. Možete postaviti pravila na osnovu događaja, na primer, premestiti dokument na novo odredište, promeniti bezbednost, primeniti transformacije dokumenata (pretvaranje u PDF sa grupnim kompresovanjem) između ostalog. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je učiniti je lako proširivom.

Praćenje

OpenKM sistem za upravljanje dokumentima nudi kompletan i podesiv revizorski pregled. Omogućava vam da imate dokumentovane dokaze o nizu aktivnosti koje su u svakom trenutku uticale na određenu operaciju, postupak ili događaj.

Povezivanje

REST i CMIS Webservices

Podržani su mrežni CIFS, FTP i VebDAV protokoli.

OpenKM se može se brzo integrisati sa nezavisnim aplikacijama. Dostupne su integracije sa Bonitasoft BPM, Microsoft Office i Vtiger između ostalih.

Moduli

  • Multitenant.
  • Arhiver pošte.
  • Digitalni potpis i kriptografija.
  • Integrisani BPM motor.
  • Pečat (vodeni žig).
  • Motor za izveštavanje.

Baza znanja

OpenKM sistem za upravljanje sadržajem preduzeća omogućava vam da kreirate jednu ili više baza podataka znanja i učinite ih dostupnim celoj organizaciji. Praktični primer možete pronaći na https://docs.openkm.com.

Primjerice, Baza znanja pomaže vam da brzo napravite poslovni imenik (uhvatite proces znanja).

Upravljajte prepiskom

OpenKM se može koristiti za čuvanje sve fizičke korespodencije kompanije, štampanih dokumenata (kroz procese digitalizacije) kao i e-pošte, sačuvane u bazi podataka.

Kreirajte kanale distribucije

Automatski distribuirajte prilagođene informacije korisnicima ili grupama.

Kolaboracija

  • Univerzalni pristup sa više uređaja.
  • Upravljanje zadacima.
  • Kalendar.
  • Forum.
  • Viki.
  • Beleške i napomene u dokumentima.
  • Kolaborativno ažuriranje fajlova.

Pomoć u odlučivanju

Pomoć u konsolidaciji podataka za donošenje odluka (DSS sistem podrške odlukama).

Automatski izveštaji za kontrolu

Automatsko uzimanje metapodataka

OpenKM Zonski OCR je sistem za uzimanje podataka iz dokumenata i obradu dokumenata. Dizajniran je da transformiše dokumenate bilo koje strukture u podatke spremne za poslovanje. Zahvaljujući OpenKM arhitekturi moguće je integrirati se sa komercijalnom OCR tehnologijom poput Abby Flexicapture, Kofax and Cognitive Formss.

Napredni pregled

Dostupna su proširenja za pregled datoteka AutoCAD i DICOM. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je učiniti ga lako proširivim na druge formate.

Kontrola verzije

Kontrola verzija je upravljanje promenama dokumenata. Promjene se obično identificiraju brojem ili slovnim kodom, nazvanim "revizijski broj". Svaka revizija povezana je sa vremenskom oznakom i osobom koja vrši promene. Izmenjeni sadržaji se mogu grafički uporediti i obnoviti.

Cena i pitanja

Kontaktirajte nas

Generalni upiti

OpenKM in 5 minutes!