Neki od izazova upravljanja znanjem u organizaciji:
Upravljanje znanjem je sistem podrške odlučivanju koji zahteva primenu modela koji se odnosi na procese učenja, usvajanje i prenošenje znanja u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.
Stvaranje znanja nije samo po sebi dovoljna aktivnost, jer neophodno je da se podstiče odgovarajuća kultura i međusobna podrška u procesima znanja u preduzeću.
Alati i tehnike učenja treba da pomognu stvaranju povoljne kulture i povojnih stavova prema deljenju znanja.
Osnovne karakteristike modela upravljanja znanjem (strategija upravljanja znanjem):
OpenKM vam omogućava da postavite jedinstveno pristupnomesto za sve informacije i upravljanje sadržajem koristeći taksonomiju. Sigurnosne funkcionalnosti vam pomažu da podesite koji korisnici mogu da pristupe kojim podacima.
Na osnovu modela učenja - mašinskog učenja - i koristeći postojeće podatke u samoj bazi podataka, OpenKM snima i identifikuje podatke za distribuciju i ponovnu upotrebu.
OpenKM rešenja za upravljanje omogućavaju automatizaciju ponavljajućih procesa pomoću funkcionalnosti automatizovanih zadataka. Ovi procesi smanjuju troškove, minimiziraju ljudsku grešku i zamenjuju korisnike da ne obavljaju banalne ponavljajuće zadatke koji ne doprinose znanju.
OpenKM zadaci upravljanja dokumentima zasnivaju se na događajima dokumenata - poput koncepta „firewall“ paradigme, potvrđuju pravila i primenjuju definisane radnje - i pomažu vam da automatski podesite svoju poslovnu logiku. Možete postaviti pravila na osnovu događaja, na primer, premestiti dokument na novo odredište, promeniti bezbednost, primeniti transformacije dokumenata (pretvaranje u PDF sa grupnim kompresovanjem) između ostalog. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je učiniti je lako proširivom.
OpenKM sistem za upravljanje dokumentima nudi kompletan i podesiv revizorski pregled. Omogućava vam da imate dokumentovane dokaze o nizu aktivnosti koje su u svakom trenutku uticale na određenu operaciju, postupak ili događaj.
REST i CMIS Webservices
Podržani su mrežni CIFS, FTP i VebDAV protokoli.
OpenKM se može se brzo integrisati sa nezavisnim aplikacijama. Dostupne su integracije sa Bonitasoft BPM, Microsoft Office i Vtiger između ostalih.
OpenKM sistem za upravljanje sadržajem preduzeća omogućava vam da kreirate jednu ili više baza podataka znanja i učinite ih dostupnim celoj organizaciji. Praktični primer možete pronaći na https://docs.openkm.com.
Primjerice, Baza znanja pomaže vam da brzo napravite poslovni imenik (uhvatite proces znanja).
OpenKM se može koristiti za čuvanje sve fizičke korespodencije kompanije, štampanih dokumenata (kroz procese digitalizacije) kao i e-pošte, sačuvane u bazi podataka.
Automatski distribuirajte prilagođene informacije korisnicima ili grupama.
Pomoć u konsolidaciji podataka za donošenje odluka (DSS sistem podrške odlukama).
Automatski izveštaji za kontrolu
OpenKM Zonski OCR je sistem za uzimanje podataka iz dokumenata i obradu dokumenata. Dizajniran je da transformiše dokumenate bilo koje strukture u podatke spremne za poslovanje. Zahvaljujući OpenKM arhitekturi moguće je integrirati se sa komercijalnom OCR tehnologijom poput Abby Flexicapture, Kofax and Cognitive Formss.
Dostupna su proširenja za pregled datoteka AutoCAD i DICOM. Zahvaljujući OpenKM plug-in arhitekturi, moguće je učiniti ga lako proširivim na druge formate.
Kontrola verzija je upravljanje promenama dokumenata. Promjene se obično identificiraju brojem ili slovnim kodom, nazvanim "revizijski broj". Svaka revizija povezana je sa vremenskom oznakom i osobom koja vrši promene. Izmenjeni sadržaji se mogu grafički uporediti i obnoviti.