OpenKM edukacioni servis obučava vaš tim za uspešnu primenu OpenKM rešenja.
Kombinuje obuku za setapovanje aplikacije i korišćenje aplikacije.
Trening
Nakon što procenimo vašu unikatnu situaciju, predlažemo vam određeni program obuke koji će odgovarati vašim stvarnim potrebama i nivou detalja koji odgovara vašem projektu.
Obezbeđujemo stručnu obuku direktno od eksperata koji su učestvovali u razvoju OpenKM-a.
Mapiranjem puta do uspeha i prilagođavanjem obuke postižemo da krajnji korisnici uspešno savladaju obuku.
Navedeni pristupi osiguravaju da korisnici razumeju funkcionalnost aplikacije i uspešno stiču veštine za njeno efikasno korišćenje.
Naša ponuda uključuje:
Obuka za krajnjeg korisnika.
Onlajn trening uživo.
Obuka za krajnjeg korisnika.
Karakteristike:
Veštine administracije aplikacija.
Obuka za male grupe krajnjih korisnika aplikacije.
Obuka je namenjena izvršiocima u upravljanju dokumentacijom, kao što su pretprodajni i postprodajni konsultanti, rukovodioci projekata, tehničari za upravljanje dokumentima, da steknu osnovna znanja i teorijske koncepte upravljanja dokumentima o:
Dizajn i implementacija sistema za upravljanje dokumentima.
Delovi koji čine sistem upravljanja dokumentima.
Njegova primena i upravljanje na platformi OpenKM.
Sadržaj:
Upravljanje dokumentacijom u procesima kompanije
Dokumenti, kompanija i društvo znanja.
Osnove upravljanja dokumentima.
Dobre prakse za upravljanje dokumentima.
Projektovanje sistema upravljanja dokumentacijom
Kontekstualna analiza i potrebe dokument menadžmenta u preduzeću.
Pravilno obučeni profesionalci imaju šire razumevanje proizvoda koje im omogućava da iskoriste sve ono što nauče u strukturiranom programu obuke. Time se usredsređuju na ono što je važno, uspešnije rešavaju probleme i proaktivno se odnose ka njima.
Obuka će vam pomoći da postignete veći povraćaj ulaganja i počnete da ostvarujete taj povraćaj ranije. Značajnim smanjenjem vremena do sticanja znanja, obuka će omogućiti vašoj organizaciji da:
Poveća produktivnost zaposlenih.
Brže ispuni poslovne ciljeve.
Smanji greške tokom instalacije, konfiguracije i primene.
Izvršite doslednu obuku u svim funkcionalnim timovima.
Omogućite krajnjim korisnicima da pravilno koriste aplikaciju kako bi maksimizirali poslovne koristi.